SERVICII OFERITE

Toți avem destinații de parcurs. FILATUR te ajută să ajungi la destinație. Indiferent că vrei să călătorești singur sau ai un grup de prieteni, noi îți putem oferi printre cele mai bune soluții de călătorie de pe piață. Experiența ta alături de noi este importantă, în timp inovația va deveni tradiție iar tu vei cunoaște cel mai bine momentele din viață petrecute alături de prieteni și familie cu ajutorul serviciilor noastre.

Transportul de persoane este principala activitate a companiei noastre. Permanent încercăm să ne îmbunătățim serviciile astfel încât tu să fi cel mai mulțumit, indiferent de distanță, timp petrecut sau rută.

ÎȚI DORIM CĂLĂTORII CÂT MAI PLĂCUTE

FILATUR îți pune la dispoziție autocare și microbuze pentru curse speciale precum: circuite turistice, pelerinaje, nunți, botezuri, aniversări, transfer echipe sportive, transport angajați, călătorii de afaceri, team-building, transferuri aeroport-oraș, transport copii, excursii.

Compania noastră este renumită pentru abilitatea de a furniza servicii de calitate, iar cel mai important lucru pentru noi ești chiar tu. Oferim călătorii în siguranță și civilizate cu mijloace de transport sigure și confortabile. Șoferii noștrii sunt persoane cu experiență în domeniul transporturilor, profesioniști, amabili și manierați.


AUTOCARE

Locuri pasageri: 50, 58
An fabricație: 2010 – 2012
* stare tehnică foarte bună

MICROBUZE

Locuri pasageri: 16, 19
An fabricație: 2010 – 2012
* stare tehnică foarte bună

REGULAMENT TRANSPORT

  • Modificarea datelor şi orelor de plecare se poate efectua cu minim 24 de ore înainte plecare, reprogramarea se poate face doar o singură dată.
  • Neprezentarea călătorului la îmbarcare în maxim 15 minute de la ora plecării inițiale, atrage anularea pachetului de călătorie fără rambursarea sumei achitate.
  • Pasagerii au obligația de a respecta pauzele de pe parcursul călătoriei (vor exista abateri doar în cazuri de urgență).
  • Nu se permite consumul de băuturi alcoolice și alimente pe parcursul călătoriei, iar fumatul este strict interzis.
  • Nu este permisă utilizarea dispozitivelor cu redare audio externă sau a instrumentelor muzicale deoarece pot provoca disconfort șoferului și celorlalți pasageri.

  • Este interzis accesul animalelor de companie la bordul mijloacelor noastre transport în compartiment cu ceilalți participanți la călătorie (le puteți transporta doar în cuști speciale în spațiul de bagaje).
  • Întreaga responsabilitate pentru transportul bagajului de mână revine călătorului. Acesta are obligația de a-și supraveghea bunurile personale, banii, bijuteriile, telefonul, camera foto, camera video, computerul sau obiectele de valoare pe tot parcursul călătoriei.
  • Responsabilitatea bagajelor din cală în caz de furt, deteriorare sau pierdere, altele decât bagajele de mânî, revine companiei noastre. Călătorul are obligația la îmbarcare să declare numărul de bagaje de cală. Despăgubirea se face doar în cazul călătorilor ce acceptă să li se verifice bagajul și să li se întocmească un proces de constatare.
  • Pasagerii au obligația de a depune orice reclamație referitoare la furtul, pierderea sau deteriorarea bagajelor, imediat după debarcare. Orice reclamație ulterioară NU va fi luată în considerare.

PIERDUT ȘI RECUPERAT

Este destul de frustrant atunci când pierzi ceva, mai ales când este vorba de un obiect cu voloare sentimentală. Poate ai noroc, așa că în orice caz, nu ezita să ne contactezi și să verifici dacă ceva a fost găsit sau predat.

Obiectele pierdute în timpul curselor ocazionale sunt predate la sediul central, de obicei în aceeași zi. În cazul portofelelor și documentelor tip pașaport sau carte de identitate, vom contacta în cel mai scurt timp posibil deținătorul, dacă este valabil un număr de telofon, în caz contrar vor fi expediate ramburs prin coletărie rapidă.